1. Informacja o możliwości przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej
składa Wnioskodawca w Dziale Technicznym.
2. Wniosek o wydanie warunków przyłączenia
składa Wnioskodawca w Dziale Technicznym.
3. Warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej
wydaje Dział Techniczny wraz z projektem umowy o przyłączenie.
4. Zawarcie umowy o przyłączenie
po zaakceptowaniu warunków umowy przez Strony.
5. Opracowanie dokumentacji technicznej
W oparciu o wydane warunki przyłączenia oraz ustalenia umowne (Inwestor lub PEC Sp. z o.o. w zakresie wynikającym z umowy).
6. Uzgodnienie dokumentacji
Dział Techniczny PEC Sp. z o.o.
7. Uzyskanie pozwolenia na budowę
Inwestor lub PEC Sp. z o.o. w zakresie wynikającym z umowy.
8. Realizacja inwestycji w oparciu o projekt budowlany
Inwestor lub PEC Sp. z o.o. w zakresie wynikającym z umowy.
9. Protokół odbioru końcowego inwestycji i przekazania do eksploatacji
Zgłoszenie do Działu Technicznego zakończenia robót. Odbiór na podstawie projektu budowlanego, protokołów odbioru częściowego robót, dokumentacji geodezyjnej i powykonawczej.
10. Zawarcie umowy sprzedaży
Dział Techniczny – komórka obsługi Odbiorców. Wymagane dokumenty: wniosek Odbiorcy – zamówienie mocy cieplnej, tytuł prawny do obiektu, wyciąg z rejestru handlowego, zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej lub inny dokument, NIP, REGON.
Inwestor posiadający podpisaną umowę sprzedaży ciepła a przyłączający nowe obiekty zobowiązany jest dostarczyć tylko nowy “wniosek – zamówienie mocy cieplnej”.